بازتاب برد رئال دررسانه های دنیا: کریستیانو پادشاه و آقای نوکمپ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام مرسی به وبم سر زدی لطفا تو نظر سنجی ها شرکت کن و نظر یادت نره!

نظرتون در مورد وبم چیه؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان CRIS RONALDO و آدرس saeedronaldo7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 8046
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 108
:: کل نظرات : 31

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 24
:: بازدید ماه : 189
:: بازدید سال : 660
:: بازدید کلی : 8046

RSS

Powered By
loxblog.Com

بازتاب برد رئال دررسانه های دنیا: کریستیانو پادشاه و آقای نوکمپ
پنج شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 22:51 | بازدید : 315 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

  بازتاب برد رئال دررسانه های دنیا: کریستیانو پادشاه و آقای نوکمپ ؛ رونالدو بارسا را عریان کرد ؛

کریستیانو رونالدو کار بارسا را ساخت ؛ رونالدو در شب بدبختی مسی الهام بخش رئال مادرید بود

بعد از برد قاطعانه رئال مادرید مقابل بارسلونا و صعود تیم مادریدی به فینال جام حذفی اسپانیا، این پیروزی بازتاب گسترده ای در رسانه های خبری سرتاسر دنیا داشت. اکثر خبرگزاری های ورزشی به نقش پررنگ کریستیانو رونالدو در این بازی اشاره کردند و او را مثل راهنمایی دانستند که شاگردان مورینیو رابه سمت فینال کوپا دل ری هدایت کرد. در اینجا می توانید بازتاب این برد را در رسانه های معتبر سرتاسردنیا را به صورت تیتروار مشاهده کنید

گاردین: کریستیانو رونالدو دو گل زد و رئال در برد مقابل بارسلونا  فوق العاده بود. رئال مادرید 8 روز سرنوشت ساز را پیش رو دارد ولی تهدیدکردن این تیم بیشتر قولی برای موفقیت است.  آنها اولین گامشان را به آسانی برداشتند. رونالدو در بازیهای  اخیر سرنوشت ساز تر از مسی بوده.
 آبولا: کریستیانو، پادشاه و آقای نوکمپ
 ایی.اس.پی.ان: یک رونالدوی بزرگ رئال مادرید را به فینال هدایت کرد. در حضور رونالدوی بزرگ، زننده دو گل از سه گل رئال، تیم مادریدی توانست بارسلونا را عریان کند تا بتواند در بازی ای که تیم ژوزه مورینیو درس بزرگی به آبی اناری ها داد، مجوز صعود به فینال جام حذفی را به دست بیاورد. بارسایی ها در این بازی هم عملکرد پراشتباهی را به نمایش گذاشتند
اکیپ:کریستیانو رونالدو کار بارسا را ساخت. بعد از تساوی 1-1 در بازی رفت و درحالی که تابلوی نتایج به ضرر رئال حکم می داد، این تیم توانست با درخشش در نوکمپ ورق را به نفع خودش برگرداند. بارسلونا حالادر لالیگا، 16 امتیاز  بیشتر از رئال مادرید کسب کرده ولی بازی های ال کلاسیکو داستان دیگری دارد. دیگر آن خاطره کف دست (5 انگشتی) سال 2010 به تاریخ پیوسته. رئال مادرید در بازی ستارگان تسلط توپ و میدان را در دست داشت و بارسلونا بعد از شکست مقابل میلان همچنان در سکوت فرو رفته بود. تیم پایتخت نشین، با گلزنی رونالدو که در شش بازی اخیرش در کاتالونیا 8 گل زده، به این پیروزی رسید.
فرانس فوتبال: با فاصله 16 امتیازی با بارسلونا در لالیگا، رئال مادرید باقهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا خداحافظی کرده ولی در جام حذفی از بارسا انتقام مقدسی گرفت. شاگردان مورینیو یکی از بهترین بازیهایشان در طول این فصل را به نمایش گذاشتند و با کسب برد 3-1 در نوکمپ به بارسایی ها کف گرگی زدند.
گاتزتادلوسپورت: شوک در بارسلونا: حذف در خانه و خنده های کریستیانو و رئال. کهکشانی ها در نوکمپ حکمرانی کردند. بارسلونا نتوانست.مورینیو رقیب همیشگی اش را شکست داد و مجوز صعود به فینال را کسب کرد.
دیلی میل:  رونالدو در شب بدبختی های مسی، شاگردان ژوزه مورینیو را به فینال جام حذفی رساند. کریستیانو رونالدو ستاره الهام بخش رئال مادرید بود.
اوله: ولی چه ترسی؟! مسی بازی خوبی انجام نداد. رئال مادرید به خوبی او را تحت فشار گذاشت و فضای مانور دادن را از او گرفت و مسی گم شد. رئالی ها به خوبی مسی را در تمام زمین محاصره کردند و مثل دفعات قبل نیازی به تغییرات در سیستم بازی هم نبود.


http://www.ronaldo7.net/gallery/game/26_02_2013/ronaldo2.jpg




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: